Inför handledning 2

Under tisdagen gick jag till naturhistoriska muséet. Alla andra konsthallar var stängde så jag hoppades på att hitta något jag kunde appropriera där. Dock hade jag otur eftersom utställningen var stängd på grund av en olycka som skedde veckan innan...

Jag gav upp och valde då att appropriera ett av Michelles Dizons verk i installationen The Archive's Fold. Dessa idéer kom fram medan jag brainstorma sätt att appropriera installationen.


Jag ber om ursäkt ifall bilden är oklar.

I dessa alternativ kommer jag använda mig av multimedia som fotografi, film och digital illustration. Just nu vet jag inte vilken idé jag dras mest mot men jag skulle vilja gå förbi Röda Sten när de har öppet igen och utgå därifrån, därefter planerar jag att påbörja processen på verket.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Makt - Gestaltningsprocess - Slutlig reflektion

Makt - Gestaltningsprocess inlägg 2

Makt - Gestaltningsprocess inlägg 3